Percubaan 1 2 3...

Hai, selamat malam (belum tidur lagi lah)

Saya Mag, saya pengguna Shaklee dari tahun 2013 lagi. Itupun on off. Tahun 2015 awal bulan Disember, saya menjadi suri rumah sepenuh masa.
Tahun ini, 2016, saya nekad untuk jadi ahli Shaklee dan terus berniat untuk menjadikan Shaklee ini satu kerjaya (business lah orang cakap).

Kenapa saya pilih Shaklee untuk business???

Sebab...


  1. Sistem business Shakkee adil, tiada istilah upline goyang kaki. Siapa rajin, maka dia akan dapat ganjaran.
  2. Saya memang guna Shaklee dari dulu, tiada supplement lain yang saya ambil (walaupun on off lah pengambilannya)
  3. Saya buat pemerhatian group yang saya join ni, memang ada positive vibe yang terbaik. Pollux
Cukup 3 sebab untuk saya bagi hari ni. Ini entri saya yang pertama. Saya berharap agar tahun 2016 menjadi lebih baik lagi. Hidup sihat!

Cheers!

Shaklee lover
Maglynna



Comments

Popular Posts