Bag Ibu-Ibu

Sejak jadi ibu ibu ni kan, macam macam bag sudah saya pakai, yang pasti, no more handbag, I mean ladies handbag 🙄

Dulu saya pakai tu yang macam organizer bag saja tahu! Sebab banyak ruang saya boleh simpan, tapi masih tidak practical sebab tidak practical lah. (Alasan mahu bag yang fancy lah ni)

Hehe, ini lah bag yang saya cakap tu, but still boleh letak diapers' Lara, water bottle saya, baju ganti Lara dan yang paling penting, itu herbal blend Shaklee lah! 

Tapi hari ni, bag tu sudah simpan dalam rumah saja, tempat letak botol botol vitamin Shaklee kami kalau mahu balik kampung. ❤️

Ini bag Skip Hop yang setia. Trendy, fabulous (macam saya 😂) nah, kamu nampak tu, Herbal Blend Shaklee memang saya bawa ke mana mana. Memang multipurpose lah!

Bah, alang alang sudah mention pasal Herbal Blend Shaklee, saya cerita sikit (banyak) lah pasal multipurpose cream ni.

Herbal Blend Multi-Purpose Cream ni, memang sesuai untuk kamu semua, termasuklah anak anak kecil, Paraben-free ya!

Lagi-lagi kalau kamu ada kulit yang kasar, memang sesuai betul pakai cream ni. Yalah, kulit yang lasak berhal mendapat belaian yang lembut. ❤️

 

Cream ini juga dapat melembutkan kulit yang kasar (as mentioned) dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

Nyaman, bermentol, dan paling siiiiiioooookk (seronok) sekali, tidak melekit.

Diperbuat daripada ekstrak herba semula jadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary.

Disebabkan kandungan rosemary ini, ia juga mampu menghalang nyamuk dari hinggap sama kamu, hehehe natural mosquito repellent!

herbalblend shaklee 

Memang serbaguna kan?

Mahal??? Ishhhhh ubah mindset kamu! Siapa bilang Shaklee mahal? RM 29.15 saja okay 1 tube ni. Macam mana mahu purchase? Saya boleh tolong! 😬


Jangan lupa dapatkan 1 tube Herbal Blend ini ahhh.

Okay, sekian sharing pasal bag budak!

P/s: macam ketagih saya guna BlogTouch Pro ni. 😝😝😝



Comments

Popular Posts