Happy Birthday Maglynna! Makan Kalsium!

Yes, you read that right!

Happy Birthday Maglynna! I am 25 years old! Ya, 25 tahun dan sudah ada 1 cahaya mata. Tahukah kamu? Banyak yang akan berkurangan bila kamu lanjut usia? Contohnya, collagen dalam badan, bank kalsium bakal tutup, muka berkedut, hormone tak seimbang. 😳😳😳😳
 
Throwback photos, 1st November 2016, dengan muka Lara Zabelle yang "feeling meh" 😝

Kenapa saya mention pasal umur 25 tahun ni? Baiklah, saya mahu share sikit ah. Ada 5 tahun lagi saya punya masa untuk top up / deposit kalsium ke dalam tulang saya. 😬

Kenapa perlu kalsium? Saya mahu elak tulang rapuh (osteoporosis), kita ni perempuan memang senang kena, maksud saya, berisiko tinggi.

 
Beginilah rupa tablet kalsium yang saya ambil, Ostematrix Shaklee, hanya 4 biji sehari ❤️ mampu menampung keperluan kalsium seharian. Kita perlu 1000mg kalsium untuk sehari ok!

Bagi kamu yang tidak suka minum susu, memang Ostematrix Shaklee lah yang paling senang dan paling sesuai!

Saya mahu cerita manfaat Ostematrix Shaklee ni.

MANFAAT OSTEMATRIX

1. Menguatkan Tulang
Kalsium membantu untuk menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa), kuku rapuh, eczema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.

2. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas - Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis

3. Meringankan stress - Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

4. Memperbaiki masalah haid - Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.

Nah! Bagus bukan?

Kamu jangan tunggu lama lama! Tapi jangan silap! Walaupun kamu sudah lanjut usia, masih perlu ambil kalsium! Supaya kalsium yang diambil bukan dari tulang / tubuh kamu, tapi daripada Ostematrix yang kamu telan! ❤️❤️❤️

Jom telan Ostematrix sebelum tidur! 

Boleh contact saya untuk order!

Pengguna dan Pengedar Shaklee
Maglynna Andrew



Comments

Popular Posts