Power Couple

 

Sumber photo : Munzir Rahim

Siapa dalam Shaklee terutamanya yang ada pergi Shaklee Convention baru-baru ini pasti kenal power couple ni.
Master Z dan Master Lyna.

Belum kenal? Tidak mengapa. Saya bagi peluang kamu kenal dia orang laki bini dari link sini >>> http://bit.ly/2pwI2r9

Dia orang ini iReach founder, salah satu group Shaklee terbesar di Malaysia.
Paling penting, tidak lokek ilmu sama kami walaupun ke-entah-berapa-generasi sudah.

Daripada sharing dia orang waktu Shaklee Convention hari tu, saya pasti yang sedia ada buat Shaklee pun rasa TERTAMPAR DIRI SENDIRI. SEBAB SAYA RASA BEGITU!!!

Banyak points penting yang kadang kita selalu ambil kira:

✅ FOCUS, FOCUS, FOCUS
• Apa sebenarnya Big Why anda? Ada Shaklee ini sekadar "one night stand?" Ini istilah saya, maksud saya, sekadar permainan? Kita mesti focus!

✅ Minta support dari spouse kita (bagi yang sudah berkahwin)
• Ya, ini betul, seperti Master Z cakap DNA husband bermula dari pack & pos, tapi bagi saya, itu yang bakal membuka hati suami kita, yang penting kita pun jangan pernah stop sharing dengan husband kita. After all our spouse is our business partner.

✅ High-Touch dengan downline-downline kita, sejauh mana kita berhubung?
• Nah, ini penting, dalam business, kita perlu ada contact dengan downline-downline kita, tidak kira makan Shaklee sendiri mahupun buat business. Once again, never stop sharing!

Saya mention pasal 3 points ni saja, selebihnya kamu orang perlu baca e-Book dalam link saya bagi tu. Biar rasa sedikit bahang dia.

Bagi yang down, baca balik E-book, bagi yang rasa eh saya mahu buat business lain lah, baca balik E-book. 

Kita tidak tahu bila kita dapat breakthrough lepas baca kisah-kisah hebat, tapi percayalah semua kita berhak untuk berjaya.

Percaya dan bertindak hari ini walaupun sekecil mana langkah kamu!

CHEERS!
Maglynna
Cerita Si Ibu Muda

#polluxbiz
#ceritashakleepagipagi

Comments

Popular Posts