Shaklee Naik Harga

Siapa-siapa yang sempat borong products Shaklee pada harga lama, syukur. Bagi yang tidak sempat, tidak mengapa. Walaupun harga naik tetapi kualiti masih sama, masih semula jadi, masih berkesan dan masih selamat untuk diambil.

Apa-apapun, mahu share sikit promotion Shaklee bulan May 2017 kali ni. Naik harga atau tidak, promotion semakin mantap dan exclusive! Blender exclusive, Rubbermaid container exclusive, memang wow lah!

 
Inilah blender exclusive khas di Shaklee. Setiap pembelian 250UV (dalam satu receipt ya) kamu layak untuk purchase blender ni. Memang exclusive dan cantik! Boleh buat jus ESP, jus Vivix, jus Performance, jus Cinch Shake untuk dihidangkan pada tetamu!

 
Lagi-lagi tawaran hebat untuk sesi Detox the Shaklee Way! Setiap pembelian Detox Set Shaklee, kamu boleh kumpul setiap satu salad container ni. Comel-comel dan cantik belaka!

 
Bagi yang sudah lama beli Shaklee tapi belum join member, bah, ini kali lah! Join member lepas tu purchase sampai 100UV dalam satu receipt, layak beli Rubbermaid container ni dengan hanya harga RM 16.96 jimat sehingga 49%!

Memang berbaloi promosi bulan May 2017 ni!
Kamu jangan malu-malu untuk whatsapp untuk info lanjut. Click saja link ini dan akan redirect ke whatsapp saya! >>> bit.ly/0138110690

Sampai ke next posting, CHEERS!

Maglynna
Cerita Si Ibu Muda

Comments

Popular Posts