Sabun Tahan Lama

Lucu pula kan baca tajuk entri kali ni. Mentang-mentang lama tidak ber-blog.
Tapi serious, memang sabun yang kami guna memang tahan lama.
Sabun apa?
Semestinya sabun Shaklee.

sabun shaklee
Ahhh, ini lah dia. Sabun Shaklee, serbuk Get Cleam Fresh Laundry Concentrate.

Dulu, saya suka pakai sabun Dynamo, sebab wangi, macam bau dobi.
Lagipun dari kecil lagi pakai sabun cecair Dynamo.
Kira top lah jenama ni.

Namun semuanya berubah bila Lara ada ruam di lengan.
Tukar sabun mandi, pakai lotion. 
Sama juga cerita, ruam di lengan tu masih ada.
Mungkin sebab pencuci kain?

Sampailah saya pergi ikut dengar demo di Shaklee Kota Kinabalu branch yang di Iramanis tu, baru tahu Shaklee ini pun ada sabun pencuci kain yang organik.
Jadi, tidak salah kalau mencuba.
Syukur, ruam Lara tiada lagi lepas tukar sabun pencuci kain organik Shaklee ni.

Sebab lain kenapa kamu orang perlu pakai ini sabun cuci kain Shaklee?

SELAMAT
Saya sendiri sudah guna, lepas tukar sabun pencuci kain, Lara punya ruam pun tidak timbul lagi. 

BERKUASA
Sangat-sangat pekat (kalau dalam serbuk bagaimana ya?) Maksud saya pekat, kita orang hanya perlu guna sedikit sahaja, jimat lagi tau! Kenapa jimat? 1 kotak kecil seberat 2.5kg mencuci sehingga 88 muatan.

SEMULA JADI
Bahan-bahan pun dari sumber semula jadi. Agen pembersih diperoleh daripada kelapa, pembuih semula jadi dan garam mineral.

Selain daripada Shaklee, saya pun sayang sama Tupperware.
Sayang bah kalau tidak guna. Kah kah kah. 🤣

Lihat dalam gambar, saya guna One Touch Tupperware untuk simpan Shaklee Fresh Laundry Concentrate.


Bukan action atau temberang, tapi, kalau ada bahan organik yang mampu milik, kenapa perlu pilih yang lain? 
Semestinya Shaklee di hati 😍

Boleh beli guna kredit mahupun debit, boleh order di sini — Sabun Cuci Kain Shaklee atau hubungi saya di sini 
013 811 0690

Jadilah pengguna yang bijak!

Cheers!
Mag Si Ibu Muda




Comments

Popular Posts