Muka Makin Berseri Sejak Guna Youth Shaklee

Makin berseri...

Bila dapat Whatsapp "makin berseri ko ni Mag" begini, memang berbunga-bunga tu hati. Bila baca tu mesej pun saya senyum-senyum sendiri.

Nah, saya screenshot bagi kamu tengok. Memang sioklah bila ada orang nampak perubahan. Nampak dari gambar profile Whatsapp lah tu. Kawan ni kawan kerja dulu di Bina Puri, memang dia sedia maklum "keadaan" muka saya dulu, dimana seringkali dijemur matahari. Hihihi. Berjerawat dan kusam.

Sebelum dan selepas


Saya akan kongsikan juga gambar saya sebelum pakai Youth Shaklee, gambar tahun ni juga, tidak jujurlah kalau saya letak gambar zaman sekolah kan? 




Gambar sebelum dan selepas (semasa) pakai Youth Shaklee. Skincare ini memang buat kamu puas hati. Sebelum ini, kulit wajah saya kusam, gelap, serta tona kulit tidak sekata. 

Tona kulit saya kini lagi seimbang, kulit saya yang kering dahulu berubah selepas pakai Youth, memang terasa betul perbezaan kulit muka saya.


Gambar kedua tu juga gambar pada profile Whatsapp saya. Masih senyum-senyum teringat mesej kawan tadi, berseri dia bilang. Kalau dalam English tu, glowing lah kan? Adakah ini penangan Luminous Gel Oil Cleanser? Yalah, maksud luminous tu glowing sebenarnya. Hihihi.

Okay, cukup pasal Youth effect saya. Saya juga mahu share testimonial mereka mengikut peringkat umur Youth effect. 

Testimonial Youth Shaklee







Testimonial pengguna Youth dari umur 20 an hinggi 50 an. Memang bagi keputusan yang memberansangkan. Tidak rugi untuk mengalami #YouthEffect sendiri.


KEPUTUSAN KLINIKAL TANPA KOMPROMI - YOUTH™ menawarkan produk yang dicipta secara harmoni dengan alam semulajadi malah dibuktikan secara klinikal – memberikan kamu keputusan klinikal tanpa kompromi.

Bagi kamu yang mahukan Youth Set, boleh hubungi saya di talian 013 811 0690 atau boleh mesej saya di halaman Facebook











Comments

Popular Posts