Promosi Shaklee Oktober 2018

Setiap bulan, Shaklee mempunyai promosi produk yang berbeza. Bulan Oktober ini, Shaklee mengalu-alukan kehadiran Zinc Plus (dahulu dikenali sebagai Zinc Complex). Ianya kini kembali, pasti ramai yang gembira mendengar berita ini.

REAL MEN TAKE ZINC ~ Klik Poster Untuk Order

set-kesuburan-lelaki
Real Men Take Zinc

Promosi untuk Real Men Set, mengandungi:

- Zinc Plus
- Omega Guard
- Vita E Complex
- CoQ-Trol Plus

Dengan pembelian Real Men Set ini akan mendapat 2 Creating Healthier Lives Paper Bags.

Set ini merupakan gabungan hebat buat jejaka yang menginginkan ketajaman minda, untuk kekal produktif, meningkatkan kesuburan serta kekal bertenaga dan aktif.

SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS BUY 3 @ 5% OFF ~ Klik Poster Untuk Order

Vitamin asas, untuk kecantikan kulit, sistem imun yang baik. 

Selain daripada comeback Zinc Plus pada bulan Oktober ini, vitamin asas harian juga ada promosi kaw-kaw! Memang berita baik untuk peminat vitamin C Shaklee!

Beli 3 botol Sustained Release Vita C Plus, dapat diskaun 5%. 1 botol ini mempunyai 180 tablet, dimana tahan sehingga 3-6 bulan.


YOUTH RESTORING EYE TREATMENT

youth-eye-treatment-shaklee
Youth Restoring Eye Treatment

Youth Shaklee bulan ini juga tidak ketinggalan seperti bulan sebelum ini, cuma produk Youth terbaru turut diperkenalkan pada bulan ini.

Youth Restoring Eye Treatment, sangat menarik!

Bila kamu beli Youth Restoring Eye Treatment ini, kamu boleh dapat jimat 20% apabila kamu mengambil Youth Radiance Set seperti di dalam gambar.

Bagi semua yang menyukai barang percuma, kali ini Shaklee buat hal lagi!

Setiap pembelian Youth Starter Set, Youth Renew and Maintain Set, Intensive Treatment and Repair Set, akan mendapat Youth Carry All Travel Bag. Sangat comel!


youth-shaklee
Youth Skincare

Promosi ini berlansung dari 1-31 Oktober 2018 sementara stok masih ada.

Pembelian boleh dibuat secara online menggunakan kad kredit mahupun kad debit melalui link e-sell diatas, selain itu kamu boleh terus menghubungi saya. 

Untuk pertanyaan dan info lagi lanjut, boleh hubungi saya di talian 013 811 0690 atau terus klik link ini bit.ly/WhatsappAgentComelMag

Comments

Post a Comment

Popular Posts