Serlahkan Kejelitaanmu

SERLAHKAN KEANGGUNANMU

Setiap wanita, biar muda ataupun tua pasti mahu merasakan diri itu cantik sentiasa. Saya pasti kamu yang membaca entri saya kali ini pun mahukan kecantikan abadi. 

Namun, cantik itu sebagai bonus, yang paling utama ialah kesihatan dan kesejahteraan kita. Bila kita sihat dan gembira, pasti kecantikan itu lagi terserlah di wajah kita. 

Bagi meraihkan wanita, saya ingin kongsikan Set Anggun Shaklee yang terdiri daripada supplements seperti di bawah:

Vibrant Set Shaklee
Diformulasikan khas untuk wanita yang ingin kelihatan menawan, tampil berkeyakinan dan mahukan yang terbaik. Menyediakan asas yang sihat, menyokong kulit yang sihat berseri, menyediakan tahap tenaga yang berterusan dan menggalakkan kesejahteraan menyeluruh sepanjang kitaran haid bulanan anda.

Set ini mengandungi:

1. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour


Makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein. Protein soya menbantu mengurangkan kolesterol (jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari). 

2. GLA Complex


Diformulasi khas untuk membantu wanita mengekalkan kesejahteraan menyeluruh sepanjang kitaran haid bulanan.

3. B-Complex


Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh keraba ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda. 

4. Sustained Release Vita C Plus 


Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir semua elemen yang membentuk tubuh badan kita. 

5. Omega Guard


Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat. 

6. Vita Lea Iron Formula 


Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum. 

Hadiahkan kepada isteri yang tersayang dengan Set Anggun Shaklee ini. Pembelian boleh dibuat secara online menggunakan kad kredit atau kad debit dengan klik gambar set di atas; atau boleh cari saya di talian 013 811 0690 (klik SINI untuk Whatsapp). Selain daripada itu boleh juga hubungi saya melalui laman Facebook

Cheers! 
Maglynna 
Wanita paling jelita dimata suami sendiri




Comments

  1. Terserlah kecantikan semulajadi dgn ambil set anggun shaklee ni😍
    Terbukti berkesan dan selamat

    ReplyDelete
  2. Saya dah cuba, memang berkesan. Kulit nampk lebih sihat dan menawanπŸ˜„

    ReplyDelete
  3. Vitamin kecantikan kulit ni sgt2 berkesan πŸ˜πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts